Ymer #1 Medlem · Västerbotten · 442 inlägg 15 maj 2021 09:56 Ymer Medlem Västerbotten 442 inlägg 15 maj 2021 09:56 #1 Hej alla krangurus. Jag har en droppande kran som behöver fixas. Vad behöver jag införskaffa och hur gör jag? Helt novis på detta. Ser ingen direkt märkning på kranen. Tack på förhand. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #droppande #kran
Hej alla krangurus. Jag har en droppande kran som behöver fixas. Vad behöver jag införskaffa och hur gör jag? Helt novis på detta. Ser ingen direkt märkning på kranen. Tack på förhand. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
S0MMER #2 Verktygstokig · Stockholm · 1 037 inlägg 15 maj 2021 10:01 S0MMER Verktygstokig Stockholm 1 037 inlägg 15 maj 2021 10:01 #2 Troligtvis kägla som behöver bytas. Vet inte heller exakt vilken modell du har men ska ägna mig åt att googla lite nu. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Troligtvis kägla som behöver bytas. Vet inte heller exakt vilken modell du har men ska ägna mig åt att googla lite nu.