Jag har en blandare i köket, och den har börjat droppa ganska friskt ifrån själva reglaget. Osäker på fabrikat och modell. Någon som känner igen fabrikatet? Den är typ 15 år gammal tror jag. Hur fixar man? En insats eller något slags packning? Eller är det lönlöst att laga en så pass gammal blandare? (Den funkar bra i övrigt). Tacksam för svar.
Enligt Google Lens är armaturen en Blanco Linus-S. Beslag Design verkar ha reservdelar, kolla med dem.
https://sverigeblanco.se/produkt/linus-s-utdragbar-dusch-matchande-vred-for-diskmaskinsavstangning/
/Höghus
https://sverigeblanco.se/produkt/linus-s-utdragbar-dusch-matchande-vred-for-diskmaskinsavstangning/
/Höghus
Klicka här för att svara


