Hej!
Har ett par frågor. vem äger all "öde" mark i norrbotten??
Min dröm är att köpa en bit mark på fjället, långt ifrån civilisationen och bygga en liten timmer kåk.
E den drömmen möjlig?
Har kollat på tomter och blir inte nöjd.
Vem äger igentligen marken, finns det möjlighet och köpa sig en liten plätt på ett fjäll.
Vart vänder man sig?
Staten??