Hej,
Vi är ett område med 12 stugor. Vi har 4 borrade brunnar med tillhörande hydropress. Inga stora hydropresser utan ca 60 till 80 liter.
Vi har slut på vatten några gånger om året.
Hur har ni andra satt upp era system med motsvarande förutsättningar
Tankar
Större hydropress
Tacksam för erfarna input