Låter som att det får bli att koppla drän pö avloppet. Men fortsätt gärna diskutera
Hos oss kopplade vi både takavvattning och dränering på dagvatten för dagvattnet i gatan ligger på tillräckligt djup. I vår kommun är de mest angelägna om att de som har takavvattning kopplade på avloppet gör om och kopplar mot dagvatten då det vid stora nederbördsmängder kommer alldeles för mycket till reningsverken.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.