Hej på er!
Håller på att dränera om huset med pordränskivor och nya rör då den befintliga dräneringen inte riktigt fungerat som den ska. Har dykt upp en del frågor som jag hoppas experterna här på forumet kanske kan svara på
sockeln på huset ser lite halvdant ut. misstänker att det bör åtgärdas innan skivorna åker upp. En del gammalt virke efter gjutning finns kvar halvt ingjuten i sockeln och även en en massa små utstickande delar som liknar defekter av gjutningen då de är på olika höjd och har väldigt varierad storlek/tjocklek Lättast vore att knacka bort dessa, men vill inte underminera husgrunden. Hur ska jag åtgärda detta på bästa sätt ?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
har även lite funderingar kring hur man på bästa sätt får till inner/ytterhörn med täcklisten? Pordrän skriver inget om detta i monteringsanvisningen
Tack på förhand