1 772 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Dränering
Skulle behöva tips på hur man lätt kan dränera nedanför ett hus som som står i en sluttning. Marken är så fuktig att den under vår/sommar känns "plaskig" och sumpig och vi oroar oss för att huset ev. kan ta skada (vi har avfuktare igång i källaren).
Vad jag är ute efter är någon slags quick-fix som kanske inte är vacker eller enligt konstens alla regler. Någon som har tips?
Vad jag är ute efter är någon slags quick-fix som kanske inte är vacker eller enligt konstens alla regler. Någon som har tips?
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Är det tänkte göra bara tillfälligt för stunden och dränera senare?C classe08 skrev:Skulle behöva tips på hur man lätt kan dränera nedanför ett hus som som står i en sluttning. Marken är så fuktig att den under vår/sommar känns "plaskig" och sumpig och vi oroar oss för att huset ev. kan ta skada (vi har avfuktare igång i källaren).
Klicka här för att svara