Hej,
Har fått in en del offerter på betongplatta till garget nu.
Har sett att en del inte anser att det i mitt fall är lönt att lägga ner dräneringsrör i backen på grund av läget, de anser att vattnet alldrig kommer att bli liggande under garageplattan eftersom vattnet strävar efter den lägsta punkten och vår platta ligger ca 60 cm ovanför grannens tomt, vars tomt ligger ca 60-80cm över nästa granne.......hur göra ? Kan man tro på dem... :-/