pellefant #1 Medlem · Norrbotten · 3 026 inlägg 14 apr 2007 23:32 pellefant Medlem Norrbotten 3 026 inlägg 14 apr 2007 23:32 #1 hejsan! någon som vet om det är någon viss höjd som tigex dragregulator http://www.pelletsbilen.se/component/option,com_virtuemart/Itemid,43/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,92/category_id,9/manufacturer_id,0/ ska monteras på, på ett stålrökrör? jag håller på att svetsa skorstenen och tänkte svetsa in en anslutning innan jag monterar skorstenen.
hejsan! någon som vet om det är någon viss höjd som tigex dragregulator http://www.pelletsbilen.se/component/option,com_virtuemart/Itemid,43/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,92/category_id,9/manufacturer_id,0/ ska monteras på, på ett stålrökrör? jag håller på att svetsa skorstenen och tänkte svetsa in en anslutning innan jag monterar skorstenen.