Behöver akut hjälp! Har bytt diskbänk idag och ska även sätta in en ny blandare. I sista momentet har jag stött på problem. Den gamla blandaren har "muttrar" med gängor för att skruva fast vattenslangen (bild 1). Den nya (bild 2-3) har bara en tapp. Hur gör jag?
 
  • Wow
Jorel03
  • Laddar…
Verkar som om jag inte lyckas få med några bilder...mitt första inlägg i gruppen 😅
 
K Knickedickan skrev:
Behöver akut hjälp! Har bytt diskbänk idag och ska även sätta in en ny blandare. I sista momentet har jag stött på problem. Den gamla blandaren har "muttrar" med gängor för att skruva fast vattenslangen (bild 1). Den nya (bild 2-3) har bara en tapp. Hur gör jag?
K Knickedickan skrev:
Verkar som om jag inte lyckas få med några bilder...mitt första inlägg i gruppen 😅
Nej, bilder lyckades jag inte få med (tack admin som städade undan svaret på det). Men anslutningen har jag fått ihop och det är tätt. Saknades klämringskoppling (man kan tycka att man borde få med det när man betalar ett par tusen för blandaren), men jag letade i gömmorna och hittade vad jag behövde.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.