307 läst ·
2 svar
307 läst
2 svar
Akut hjälp med montering av blandare
Behöver akut hjälp! Har bytt diskbänk idag och ska även sätta in en ny blandare. I sista momentet har jag stött på problem. Den gamla blandaren har "muttrar" med gängor för att skruva fast vattenslangen (bild 1). Den nya (bild 2-3) har bara en tapp. Hur gör jag?
Verkar som om jag inte lyckas få med några bilder...mitt första inlägg i gruppen 😅
K Knickedickan skrev:
Nej, bilder lyckades jag inte få med (tack admin som städade undan svaret på det). Men anslutningen har jag fått ihop och det är tätt. Saknades klämringskoppling (man kan tycka att man borde få med det när man betalar ett par tusen för blandaren), men jag letade i gömmorna och hittade vad jag behövde.K Knickedickan skrev:
Klicka här för att svara