Hur mycket vatten/vattenånga riskerar det att komma från blåsrör/imrör från slutet expansionskärl? Funderar på om det duger att dra det genom yttervägg istället för genom taket?
 
Om systemet är normalt fungerande och blåsan i expkärlet är hel så kommer det inte ut något vatten. Normalt är att dra det till golvbrunn.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.