Då min varmvattenberedare pajade så ska det upp en ny.
Den har naturligtvis andra mått så en klassisk anslutningsdosa blir på tok för hög.
Det finns ca 12 mm höjd att tillgå i halva dosbredden/höjden och sen finns en cm till.
Därmed så skulle ju ett vanligt doslock med kabelutgång fungera men hur fixar man en dragavlastning till det?