Håller på med helrenovering av huset. Nu när jag är och pillar kring undertaket närmst väggarna känns det väldigt dragigt om man sätter in handen där (typ vid syllen). Hus med inredd källare. Håller på att förbereda för FTX.
Så frågan är. Ska jag täta på något vis? Typ fogskum? Eller finns risk att man försämrar något?