Fredrik Å skrev:
Kul kille den där Thomasx ;-)
Det var ju öppet mål på den ;)
 
JockeBohlin skrev:
Bra. Då är vi alla överens om att reglerna är fel. Gör om, gör rätt!

För mig blir det i isoleringen, ovanför glesning och ångspärr, men ned mot taket så att det hamnar på den varma sidan.

Jag använder isolerad P-EX rör (ej rör-i-rör). och jag isolerar både varmvatten och kallvatten ledningar.

Tack för input!
Inga dolda skarvar bara.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.