Ska renovera hela huset och byta ut alla innertak och vägggips. Tänkte passa på att dra nya rör till tappvatten och samtidigt installera vattenburen värme. (Nuvarande luftvärmepump och varmvattenberedare börjar bli gamla)
Kommer bli klart smidigast att dra allt i taket(blir kortare vägar) men är det det bästa sättet?
Fixar man det själv som någorlunda händig?
Tänkte dra allt med pex slang.
 
KalleKe
Gick det bra, håller på med samma, lite nervös för att värmen stiger på sommaren och tappvatten blir onödigt varm, rör sig dock endast om 4,5 m i tak hos mig
 
Jag drog allt under golvet istället
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.