D droopy skrev:
Som så många andra gånger någon kommenterar som du.. Så säger jag att det är många fler än TS som läser dessa trådar och att bumpa upp med ny info är aldrig fel. Väldigt onödigt att starta en massa nya trådar om samma sak då det finns befintliga eller hur ?
Jag är helt enig. Självklart bra med svar oavsett när, jag har aldrig påstått annat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.