Som så många andra gånger någon kommenterar som du.. Så säger jag att det är många fler än TS som läser dessa trådar och att bumpa upp med ny info är aldrig fel. Väldigt onödigt att starta en massa nya trådar om samma sak då det finns befintliga eller hur ?