Medlem
· Västernorrland
· 37 inlägg
Jag undrar hur denna spotlight fungera, räcker det med att dra nolla och tändtråd till den här? Sen om man vill dimmra får man väl ha en dimmerpuck till den antar jag?
Tänkte eventuellt fälla in i en hylla det blir väl kanske 10st isåfall, är det något som är bra att veta som ni kan informera om?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Tänkte eventuellt fälla in i en hylla det blir väl kanske 10st isåfall, är det något som är bra att veta som ni kan informera om?
ja nolla och tändtråd, sedan dimma med vanlig dimmer eller dosdimmer och återfjädrande brytare. Däremot så är inte alla dimmers kompisar med alla downligts.
Minsta inbyggnadsdjup 70mm, betyder att det måste vara 70mm fritt ovan spotten. det kan vara lite knepigt ibland vid inbyggnad.
Minsta inbyggnadsdjup 70mm, betyder att det måste vara 70mm fritt ovan spotten. det kan vara lite knepigt ibland vid inbyggnad.
Moderator
· Stockholm
· 57 821 inlägg
Det blir väldigt mycket ljus om du sätter tio i en hylla.
Medlem
· Västernorrland
· 37 inlägg
Det är i ett omklädningsrum som dom ska sitta, det är hyllor runt om hela rummet så man får väl dela upp det lite fint =)
Eller LED plattor i taket.
Medlem
· Västernorrland
· 37 inlägg
Inte jag som bestämmer det här dom ville ha spottar i hyllorna.
men jag tänkte kan man låta dom sticka upp sen utan nånting runtomkring, tänkte att det inte ser så tjusigt ut med en spot som sticker upp 70mm,, sedan en sista fråga! Funkar denna dimmerpuck till den här spotlighten?
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara