En dum fråga kanske, men försöker lista ut om jag kan ha en dosdimmer styrd av återfjädrande tryckknapp placerad i dosan för lampan istället för bakom strömställaren där den inte kommer få plats.
Vid lampan finns nolla och tändkabel framdraget, behöver det även finnas en fas tråd där? (Det ser så ut)