Hej,
Har hört att det går att placera dörrkarmen på så sätt att man sätter kaklet mot karmen och att det därmed går att undvika dörrfoder i badrummet.
någon som gjort detta?
Någon som kan dela med sig av bild?
Är principen bara att man drar in dörrkarmen kakeltjocklek plus fix i badrummet? I mitt fall skulle det innebära att karmen dras in 9mm + 4mm.
Är det något man ska tänka på i övrigt?
Har hört att det går att placera dörrkarmen på så sätt att man sätter kaklet mot karmen och att det därmed går att undvika dörrfoder i badrummet.
någon som gjort detta?
Någon som kan dela med sig av bild?
Är principen bara att man drar in dörrkarmen kakeltjocklek plus fix i badrummet? I mitt fall skulle det innebära att karmen dras in 9mm + 4mm.
Är det något man ska tänka på i övrigt?
Klicka här för att svara

