Hej vår dörr går inte låsa, man kan bara låsa med nyckeln. Man kan alltså inte vrida runt (se bilden) den svarta lilla ploppen på sidan av dörren är liksom lös (se bild) vad kan man göra åt detta?
Hälsningar Linda
Hej vår dörr går inte låsa, man kan bara låsa med nyckeln. Man kan alltså inte vrida runt (se bilden) den svarta lilla ploppen på sidan av dörren är liksom lös (se bild) vad kan man göra åt detta?
Hälsningar Linda
Skruva bort delen på sidan vid vredet. Den här antagligen hoppat ur sitt läge
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.