80 967 läst ·
1 247 svar
81k läst
1,2k svar
Donald Trump
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ta och läs igenom tråden, allt du påstått, allt du felaktigt anklagat andra för att påstå, alla frågor du undvikit att svara, så kanske du förstår vad jag menar. Men jag är tveksam.O Odjuret skrev:
Nu börjar du bli riktigt rolig!S scim skrev:
Den dagen då du lär dig läsförståelse då ska jag bemöta dig med den respekt du då verkligen förtjänar! Men jag ska börja respektera dig redan nu! För att du vågar skriva trots dina problem med läsförståelse
Nej, jag säger till dem redan nu, så de vet. Jag vet ju att jag är på väg att bli utsedd till årets Svensk.O Odjuret skrev:
Men jag är dock ganska noga med att påpeka detta, för det är dock viktigt för mig att hela världen får veta att jag skulle blivit utnämnd till årets Svensk i år.
Min image känns nämligen viktig för mig.
Förövrigt har jag upptäckt att Trump har härmat mig, den grisen.
http://www.foxnews.com/politics/2017/11/24/trump-says-passed-on-being-times-person-year.html
edit
Ohh, Dn har också upptäckt detta, ja inte mitt "nej tack" än, tyvärr ...
https://www.dn.se/nyheter/varlden/trump-tackade-nej-till-time-som-aldrig-fragat/
Redigerat:
Jo. Det är tyvärr så. Det kan ha varit en kul kommentar -vilket gör det ännu värre! För det här säger hon i sin roll som utrikesminister i TV när hon "råkar" få reda på att Qadaffi/Kadaffi dödats. Föga statsmannalikt att raljerande skratta när en regeringschef i ett land USA invaderat avrättas.BirgitS skrev:
Det uttalandet av Clinton är ett skämt enligt flera av de sidor som finns i ditt länkresultat, det är ju en direkt referens till Caesar uttryck. Dessutom uttalades det efter en faktisk händelse som nog var just så, så varför skulle Clinton vara en krigshetsare för en bedömning av vad som redan skett.
.
Krigshetsare blev hon först för att ha röstat för Irakinvasionen. Sedan för att ha hotat Ryssland med krig för att dom skulle ha avslöjat HENNES E-POSTFUSK!!!
Redigerat:
Jag kan ju också för rättvisans skull skriva att även Hillary Clinton var för kriget i Irak då det startade.Mikael_L skrev:
Hillary erkänner idag detta och tycker, såhär med facit i hand,att det var fel beslut.
Donald ljuger istället och meddelar att han var emot det från början.
Trump ljuger hela tiden jag misstänker att hela han är en lögn. Att hans födsel var en lögn. Troligtvis är även det en lögn men jag tror att han ljuger när han säger att det är en lögn att han aldrig fötts.
Han har väl sagt att Farfar kom från Sverige, vilket inte är sant, släkten Trump invandrade ifrån Tyskland.
Men ärligt talat, just detta, ifrån 80-talet någon gång, tycker jag inte spelar någon roll i dag.
Värre är de nutida lögnerna.
Men ärligt talat, just detta, ifrån 80-talet någon gång, tycker jag inte spelar någon roll i dag.
Värre är de nutida lögnerna.
Det är klart han ljuger. När kriget började var det jubel överallt. Ingen vågade ens vara emot det.Mikael_L skrev:
Efter ett år när det blev inrikes krig i Iraq, då dök trump upp på cnn pch började påstå att det var fel krig.
Han hade redan facit i sin hand. Det var ingen konst att vara efter klok.
Det finns inte ett enda citat av honom om det innan kriget.
De som tycker att Trump inte ljugit kan med förel lägga upp en referens som visar att han har uttalat sig negativ mot kriget, innan det startade.
Men låt mig gissa, det blir väldigt tyst när det är upp till bevis !!!
"We should have a contest as to which of the Networks, plus CNN and not including Fox, is the most dishonest, corrupt and/or distorted in its political coverage of your favorite President (me). They are all bad. Winner to receive the FAKE NEWS TROPHY!"
[Trumps TWITTER]
VAD baserar han allt det här med Fake news på?
De polarisering han ändå skapar känns lite för mycket, finns det nån sanning bakom hans påstående? Nån nyhet som var fel på riktigt... sen, allt det här blir ju för mycket. Allt mot trump är fake...
[Trumps TWITTER]
VAD baserar han allt det här med Fake news på?
De polarisering han ändå skapar känns lite för mycket, finns det nån sanning bakom hans påstående? Nån nyhet som var fel på riktigt... sen, allt det här blir ju för mycket. Allt mot trump är fake...
När det gäller Trump så finns det garanterat gott om fake news. CNN lär ha publicerat en och annan fake news. Med tanke på deras "lite frostiga" relation. Så den källan är den minst trovärdiga bland etablerad media.
Sen ljuger inte Trump, han anpassar bara sanningen
Sen ljuger inte Trump, han anpassar bara sanningen
Bla. Den stora nyheten att Trump inspekterat Moskvas lätta garde! Det visade sig vara påhittat rakt av!L larka742 skrev:
https://www.washingtonpost.com/news...-claims-over-298-days/?utm_term=.12cdd3cfab41
Alla påhitt från Trump-administrationen, sorterat, statistik mm. Om saker upprepats osv.
Visar klipp från uttalanden som sedan ställs mot fakta, och betygssätts med "pinocchio"...
Nu tror jag inte att politiker i allmänhet talar sanning om allt, en liknande databas om Löfven och socialdemokraterna skulle säkert innehålla ett antal påstående, överdrivna eller lögner.. men 9st per dag.
Alla påhitt från Trump-administrationen, sorterat, statistik mm. Om saker upprepats osv.
Visar klipp från uttalanden som sedan ställs mot fakta, och betygssätts med "pinocchio"...
Nu tror jag inte att politiker i allmänhet talar sanning om allt, en liknande databas om Löfven och socialdemokraterna skulle säkert innehålla ett antal påstående, överdrivna eller lögner.. men 9st per dag.
För övrigt dök klippen upp på de kvinnor som vittnat mot Trump, att han kysst dem mot deras vilja. Att han tagit för sig, "grabb em by the pussy" osv....
Såg sedan klippet där Trump förlöjligades deras vittnesmål, ifrågasatte varför de väntade, skojade om det ena eller andra. I klartext - Trump är en vidrig människa.
Finns ingen som helst tvekan om att dessa kvinnor talar sanning.
Och han klarar sig genom det... HUR? Man får bara hoppas att det finns ett liv för Trump efter hans presidentperiod där hans rätta jag dras i smutsen.
(Och nej jag hatar inte Trump - hans beteende är vedervärdigt, men han kan säkert vara en trevlig person. Säkert med några positiva sidor, har bara inte hittat några än...)
Såg sedan klippet där Trump förlöjligades deras vittnesmål, ifrågasatte varför de väntade, skojade om det ena eller andra. I klartext - Trump är en vidrig människa.
Finns ingen som helst tvekan om att dessa kvinnor talar sanning.
Och han klarar sig genom det... HUR? Man får bara hoppas att det finns ett liv för Trump efter hans presidentperiod där hans rätta jag dras i smutsen.
(Och nej jag hatar inte Trump - hans beteende är vedervärdigt, men han kan säkert vara en trevlig person. Säkert med några positiva sidor, har bara inte hittat några än...)
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hur var det med bilderna av folksamlingen vid presidentinstallationen i Washington?
Jag vet inte säkert, men jag minns mig ha läst att bilden från DT's installation var tagen ett par timmar innan spektaklet började, och således innan alla åskådare hade kommit på plats.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/vita-huset-medierna-ljuger-med-bilden-over-trump-publiken
Men spela roll?
Jag vet inte säkert, men jag minns mig ha läst att bilden från DT's installation var tagen ett par timmar innan spektaklet började, och således innan alla åskådare hade kommit på plats.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/vita-huset-medierna-ljuger-med-bilden-over-trump-publiken
Men spela roll?
