81 012 läst ·
1 247 svar
81k läst
1,2k svar
Donald Trump
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag upprepar!S scim skrev:
Han är troligtvis en människa av typen hane. Därför sade han vad han sade! Precis som nästan alla andra karlar sagt när dom varit lite "grabbiga"! Enligt de damer jag träffat, är tongångarna ungefär desamma när dom blivit lite frispråkiga!
Skillnaden mellan mig, dig, och dig och troligtvis även du, är att Trumps lilla skryt spelades in!
Så lägg av med denna skenheliga rappakalja!
Staffan
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 914 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 914 inlägg
Han sa nyligen till Foxnews att börsindex ökar så bra nu så att budgetunderskottet skulle betalas av det... Hur har jag ingen aningom. Jag antar att han inte tänker sa aktieägararnas pengar eftersom det isåfall skulle innebära en skattehöjning.thomas33 skrev:
Du menar alltså att det skulle vara normalt för oss vuxna män att vara "lite grabbiga" och då använda uttryck som “Grab them by the pussy. You can do anything.”?Staffan2000 skrev:
Jag upprepar!
Han är troligtvis en människa av typen hane. Därför sade han vad han sade! Precis som nästan alla andra karlar sagt när dom varit lite "grabbiga"! Enligt de damer jag träffat, är tongångarna ungefär desamma när dom blivit lite frispråkiga!
Skillnaden mellan mig, dig, och dig och troligtvis även du, är att Trumps lilla skryt spelades in!
Staffan
/Krille
Jag tror att @Staffan2000 menade att han skulle passa bra in i ett gorillasamhälle
Det är rätt, beträffande kvinnor ensamma i fikarummet. Jag har berättats historier som fått öronen att rulla ihop sig, ofta är de värre än män.Staffan2000 skrev:
Jag upprepar!
Staffan
Vad får dig att hålla på så här Odjuret är det något psykosocialt experiment? Vad tror du om Trump i frågorna kring fossil energi som jag råkade höra ett avsnitt kring i vänstermedia i det fallet SR P1? I ett försynt inlägg tidigare nämnde jag det som en ingång till vad som ev blir en grundbult i hans arbete att göra något "great again" vad tror du om det?
Vi behöver inte hålla oss strikt till naturvetenskapliga principer för bedömningen det blir för fyrkantigt, tyckande men uppbackat av egna tankar och linjer är välkomna. Gamla "Buskarna" var ju lierade och svåra att skilja från olja med allt som följer i dess 150+ åriga spår var står Trump tycker du? Bara att gräva lite i backen eller lite hydraulisk knäckning av moder jord så står alla hillbillies i distrikten på topp igen?
Vi behöver inte hålla oss strikt till naturvetenskapliga principer för bedömningen det blir för fyrkantigt, tyckande men uppbackat av egna tankar och linjer är välkomna. Gamla "Buskarna" var ju lierade och svåra att skilja från olja med allt som följer i dess 150+ åriga spår var står Trump tycker du? Bara att gräva lite i backen eller lite hydraulisk knäckning av moder jord så står alla hillbillies i distrikten på topp igen?
Men vad är det egentligen som är så bra med Trump då?
Jag tycker jag fått höra väldigt lite om det här i tråden.
En bilfabrik byggdes i USA och han har snygg fru, tror jag är allt jag lyckats fånga upp.
Så kom igen nu alla trumpkramare, visa mig vad jag måste få veta för att bli omvänd.
Och så bumpar jag denna på samma gång.
Jag tycker jag fått höra väldigt lite om det här i tråden.
En bilfabrik byggdes i USA och han har snygg fru, tror jag är allt jag lyckats fånga upp.
Så kom igen nu alla trumpkramare, visa mig vad jag måste få veta för att bli omvänd.
Och så bumpar jag denna på samma gång.
Mikael_L skrev:
Hur många källor finns i de positiva inläggen om Trump?O Odjuret skrev:Det börjar bli riktigt kul nu. Så fort nån kommer in och säger något okritiskt om Trump eller nästan försvarar honom så slåss alla om att smutskasta Trump ännu mer och även den som gjorde det.
Det här har blivit tråden " vi som hatar Trump " Där inga källor behövs så länge de är negativa mot Trump
De som är lite mer neutrala blir snabbt undanskuffade med en skur av hemskheter Trump gjort oftast upprepningar...
Alla får naturligtvis tycka vad de vill om Trump men ingen kan nog förneka att han han minst sagt svårt att hålla sig till sanningen:
https://www.nytimes.com/interactive/2017/06/23/opinion/trumps-lies.html
http://www.politifact.com/personalities/donald-trump/
https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-claims-database/?utm_term=.ce349c048b30
Låt mig gissa att svaren på det här inlägget blir han inte alls ljuger utan är utsatt för förföljelse av media?
/Krille
Kan ni inte börja kalla de som är pro Trump för: Ni som älskar Trump över allt annat.
Tänkte så att det blir rättvist då de som faktiskt har underbyggda fakta att komma med som anledning till det mindre lyckade i hans presidentskap hela tiden får veta att de tydligen hatar honom.
Tänkte så att det blir rättvist då de som faktiskt har underbyggda fakta att komma med som anledning till det mindre lyckade i hans presidentskap hela tiden får veta att de tydligen hatar honom.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 914 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 914 inlägg
Jag talade för några månader sedan med en amerikansk bekant som är så mycket republikan man kan bli. Fox News är det bästa som finns etc. Han hade efter mycket vånda röstat på Trump. Trump var inte förstavalet bland de republikanska kandidaterna, inte ens andrahands eller tredjehandsvalet.
När Trump väl blev republikanernas kandidat så kände han sig ändå tvungen att rösta på honom. Det som fick honom att tveka var hans kvinnosyn och typiskt "grab her ..."
Det har alltså uppfattats av en som hänger på Fox News konstant, men här försöker man hitta bortförklaringar, att det kanske inte var han som sa det etc...
När Trump väl blev republikanernas kandidat så kände han sig ändå tvungen att rösta på honom. Det som fick honom att tveka var hans kvinnosyn och typiskt "grab her ..."
Det har alltså uppfattats av en som hänger på Fox News konstant, men här försöker man hitta bortförklaringar, att det kanske inte var han som sa det etc...