Status
Inte öppen för fler kommentarer.
harry73
Den kommer jag ihåg. Hoppades på frisyren framifrån. :D
 
O
harry73 harry73 skrev:
så länge du är övertygad om att Hitler och Stalin var dåligt för världen finns det alltid möjlighet att antingen konstatera att du har rätt eller att Trump ändå är värre.

Jag oroar mig för de Trumpanhängare som inte tycker att Hitler var dåligt för världen.
Jag skulle mer oroa mig för de som tycker att grodan kermit egentligen är Stalin... Förstår ni vad knäckande. Min idol är egentligen Stalin... :D
 
O
harry73 harry73 skrev:
Den kommer jag ihåg. Hoppades på frisyren framifrån. :D
Vi kanske ska ha en tävling, Trump look a like :rofl:
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
O Odjuret skrev:
Vi kanske ska ha en tävling, Trump look a like :rofl:
OK, någon som slår den här :crysmile:

Närbild på en person med sparsamt vitt hår och bar hud på huvudet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
file.php
 
  • Gilla
Solari
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
OK, någon som slår den här :crysmile:

[bild]
Låt det växa typ 20 cm,då blir det väldigt lik.




Närbild på förvirrat hårsvall som blåser i vinden mot en otydlig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
L Lars48 skrev:
Låt det växa typ 20 cm,då blir det väldigt lik.




[bild]
Är han ute i blåsväder nu igen??
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
harry73
Jag gillar inte ordkriget mellan trump och rocketman :(
Jag är inte emot drastiska åtgärdar mot raketmannen
Inte ens mord. Men det ska vara genomtänkt och välplanerat.
Jag hoppas Trump vet vad han gör och har en bra plan. Men der ser inte ut så
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Jag gillar inte ordkriget mellan trump och rocketman :(
Jag är inte emot drastiska åtgärdar mot raketmannen
Inte ens mord. Men det ska vara genomtänkt och välplanerat.
Jag hoppas Trump vet vad han gör och har en bra plan. Men der ser inte ut så
Han har tyvärr lika mycket plan för Nordkorea affären som för Trump Beef!
Så att aäga ingen plan alls. Så klart om usa blir attackerad eller dess allierade då skjuter man tillbaka. Detta är ingen plan.
Nordkorea hade skickat hög uppsatta diplomater till FN. De blev i princip utkastade när Trump börjde tala.
Det var ett bra läge för dialog. Speciellt när de här två länderna saknar diplomatisk kontakt med varan.
Tog han chansen Trump ? Nej, han började hota istället.
Vad gör rocketman istället. Jo, börjar bygga ännu mer avancerade vapen och kallar honom en hund som svamlar.
För mig ser ut som sandlåda, Två oförståndiga barn som bråkar.
 
  • Gilla
Valkyr och 1 till
  • Laddar…
Men visst är det väl märkligt att ett litet "skitland" med 25 milj. invånare skall mucka gräl med USA med dess mer än 300 milj. invånare.
Vad tror det nordkoreanska ledargarnityret att de skall vinna i denna pissing contest?
I min syn är de bara dumma i huvet :worried:
 
harry73
Det håller jag helt med om. Och för min del får man förinta regimet. Men jag vill inte att landets invånare förintas.
Och det är inte lätt och jag tror att man behöver en annan taktik än trump har.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Vad tror det nordkoreanska ledargarnityret att de skall vinna i denna pissing contest?
Det har ju fungerat förr och gett Nordkorea en massa gratis matleveranser till folket. Nu har det kommit en helt annan typ av president i vita huset, som inte är intresserad att spela det spelet.
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
thomas33 thomas33 skrev:
Det har ju fungerat förr och gett Nordkorea en massa gratis matleveranser till folket. Nu har det kommit en helt annan typ av president i vita huset, som inte är intresserad att spela det spelet.
Visst är det konstigt. Förr skramlade NK för att få pengar och hjälpsändningar i utbyte mot vissa begränsningar på sig själv. Detta finns inte kvar. Ryska utrikesministern Lavrov kallade det som bråk mellan dagisbarn och där har han rätt.
Vad vill Kim? Ha kvar sin makt och i fortsättningen sitt liv. Om han visar svaghet kan han vara borta snabbt, det blir "helicopter hour" som i andra länder förut, eller slutar han andas i en jordhåla.
 
Mikael_L
Det är väldigt oroande över hur DT går in i alla konflikter.
Han tvekar aldrig, han lassar in höga insatser och satsar massor av prestige.

Är han beredd på att backa och ta prestigeförlusten.

Kommer han backa vad gäller bråket mot snart hela idrottsvärlden i USA?
Kommer han backa ifall Nordkorea hela tiden höjer insatsen.
Kommer han backa om muren mot Mexiko.
osv

Jag tycker DT verkar dålig på att välja sina strider. I många, ganska utsiktslösa, frågor har han profilerat sig med skyhög svansföring, och kastat in en enorm mängd personlig prestige.
Är han beredd på att backa och tappa ansiktet?

Jag är faktiskt rätt orolig.

Att käre Kim i Nordkorea är totalt galen vet vi, han kanske väljer att driva detta spel hur långt som helst.
Insåg Trump aldrig det?
 
  • Gilla
Solari och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.