64 060 läst · 1 247 svar
64k läst
1,2k svar
Donald Trump
- Status
- Tråden är låst och går ej att kommentera.
du vinklar som din läromästare svt&aftonbladet 
vad har muren med detta att göra, clinton har väl redan startat detta projekt och obama har fortsatt
vad har muren med detta att göra, clinton har väl redan startat detta projekt och obama har fortsatt
Om Kim Jong-UN lyssnar på det här talet då skulle han bli ännu mer nervös och bygga ännu mer missiler och bomber. Har USA blivit verkligen säkrare land att bo i ? !
Just nu Mexico city inklusiv jordskalven känns säkrare.
Just nu Mexico city inklusiv jordskalven känns säkrare.
Jag fär mina nyheter från Sydsvenskan, men tack i alla fallC camaro1969 skrev:
Men nu undrar jag lite vad du gjorde när du skrev
Var det bara din vinkling eller ville du förlöjliga SVT Nyheter?C camaro1969 skrev:
tja problemet är att när det gäller Trump så är det ganska svårt att få fram vettiga fakta oavsett. Så även när det gäller Trump.
Jag är så otroligt fascinerad av att folk kan vara så rädda för vad han ska göra med USA. Dessutom med hela världsekonomin.
Det är tråkigt att vissa människor verkligen är så rädda för en människa, Trump. Det finns ingen anledning att vara rädd. Jag är övertygad om att han har bra koll på ekonomi. (även om en del här gör allt för att påstå motsatsen) om inte annat så har han bra medhjälpare.
och nej jag tror inte på att ryssarna har varit med och sabbat valet. Jag vet inte hur de skulle kunna göra det. Men media måste hitta nån anledning till att han vann valet. Kom ihåg i det här valet var det andra alternativet Hillary de hade nog varit lika illa för usa. Där har vi en kvinna som enbart tagit sig dit hon är tack vare sin make. Det är inte så lockande för mig.
Sen handlar det inte om att domstolar håller Trump om ryggen utan att lagen ser ut som den gör.
Jag är så otroligt fascinerad av att folk kan vara så rädda för vad han ska göra med USA. Dessutom med hela världsekonomin.
Det är tråkigt att vissa människor verkligen är så rädda för en människa, Trump. Det finns ingen anledning att vara rädd. Jag är övertygad om att han har bra koll på ekonomi. (även om en del här gör allt för att påstå motsatsen) om inte annat så har han bra medhjälpare.
och nej jag tror inte på att ryssarna har varit med och sabbat valet. Jag vet inte hur de skulle kunna göra det. Men media måste hitta nån anledning till att han vann valet. Kom ihåg i det här valet var det andra alternativet Hillary de hade nog varit lika illa för usa. Där har vi en kvinna som enbart tagit sig dit hon är tack vare sin make. Det är inte så lockande för mig.
Sen handlar det inte om att domstolar håller Trump om ryggen utan att lagen ser ut som den gör.

BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 37 510 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 37 510 inlägg
Är du säker på det?O Odjuret skrev:
SVT brukar beskyllas för att vara vänstervriden här i forumet och eftersom Sydsvenskan är borgerlig borde de ligga närmare Trump än SVT
Hur vet du det?O Odjuret skrev:
Jurister från Yale är inte tappade bakom en vagn om man säger så.
Eller menar du att man inte har någon nytta av ha varit senator och utrikesminister när man ska vara president?
Då är nog risken att man tror att presidentskapet inte innebär särskilt mycket jobb väldigt liten, till skillnad från Trump i Reuters-intervju i våras:
https://www.hd.se/2017-04-29/trump-trodde-det-skulle-vara-lattare
SVT ska vara självständig. Just av denna anledning betalar man TV avgift. Den ska inte finansieras av skattepengar i alla fall. Gratis är den för de som inte betalar avgiften 
Netutral är den knappast. Som Birgit nämnde, den kan uppfattas vänstervriden. Man kan diskutera hur den kan samtidigt vara självständigt och vänsteevriden på en och samma gång !
Jag tror den försöker iaf visa ett neutralt ansikte.
Netutral är den knappast. Som Birgit nämnde, den kan uppfattas vänstervriden. Man kan diskutera hur den kan samtidigt vara självständigt och vänsteevriden på en och samma gång !
Jag tror den försöker iaf visa ett neutralt ansikte.
Grundstött
· Halland
· 28 365 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 365 inlägg

BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 37 510 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 37 510 inlägg
Kom först vart?thomas33 skrev:
Den blir väl lite bättre i den här varianten:
"Två människor var ute och rodde. Den ena rodde åt väst och den andra åt ost. Åt vilket håll kom de?"