Har en TS 55 sänksåg som används en del. Håller som bäst på att bygga in en skena i ett sågbord likt det Festool själv har, men inte lika proffsigt kanske.

Har märkt att när jag ställer in djupet så är skalans mått utan skenan. DVS jag måste lägga till 7mm för att det ska bli rätt och jag går igenom materialet.

Är detta normalt ? Leta lite i andra trådar men hitta inget om det mer än att Mafell har möjligheten att ställa djupet med och utan skena på sin sänksåg.
 
Det är normalt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.