Ja just det ja, spröjs och fönsterluckor överallt är väl en 70-talsgrej.. :)
Som mitt exempel ovan förstår jag inte riktigt vad de gjorde för nytta på träfasaden. Fönsterluckorna har jag sparat enbart där jag har mindre fönster på nedervåningen, de andra är borta..
Spröjsen försvann illa kvickt när vi flyttade in.. Tackar för löstagbara spröjs!
 
  • spröjs.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
ja,ja.... man behöver ju inte gå till överdrift med det bruna.... ;-)
 
Här är det bara kvar några bruna golvlister i hallen mot ytterväggen och ytterdörren plus sidoljuset är bruna med bruna foder. Kommer dock att bytas ut till antingen en dubbeldörr eller ny dörr+sidoljus under sommaren. Har ett Dalahus på 117 kvm + 117 kvm källare byggt -75.
 
Har precis köpt ett hus från 68..

Enplansvilla med källare .....

Så det är nästan 70 tal....eller?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.