30 256 läst ·
18 svar
30k läst
18 svar
Diskutera 70-talshus, bra / dåligt?
Ja just det ja, spröjs och fönsterluckor överallt är väl en 70-talsgrej.. 
Som mitt exempel ovan förstår jag inte riktigt vad de gjorde för nytta på träfasaden. Fönsterluckorna har jag sparat enbart där jag har mindre fönster på nedervåningen, de andra är borta..
Spröjsen försvann illa kvickt när vi flyttade in.. Tackar för löstagbara spröjs!
Som mitt exempel ovan förstår jag inte riktigt vad de gjorde för nytta på träfasaden. Fönsterluckorna har jag sparat enbart där jag har mindre fönster på nedervåningen, de andra är borta..
Spröjsen försvann illa kvickt när vi flyttade in.. Tackar för löstagbara spröjs!
Redigerat:
Här är det bara kvar några bruna golvlister i hallen mot ytterväggen och ytterdörren plus sidoljuset är bruna med bruna foder. Kommer dock att bytas ut till antingen en dubbeldörr eller ny dörr+sidoljus under sommaren. Har ett Dalahus på 117 kvm + 117 kvm källare byggt -75.
Klicka här för att svara
