Vilket sätt är att föredra när det gäller vatten- och avloppsanslutning till diskmaskin, genom botten på skåpet eller sidan av skåpet?

Skåpet står mot ett tomt hörn och har bara täcksida, så det finns inga hinder av den anledningen.
 
Från sidan så du kan ha våtskydd i skåpet.
 
  • Gilla
lobbin och 1 till
  • Laddar…
Tack.

Men jo, våtskydd tänkte jag ha oavsett, men det blir väl iofs klart lättare att pussla ihop det ju färre anslutningar det är :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.