L lobbin #1 Medlem · Skåne · 312 inlägg 17 dec 2015 16:06 lobbin Medlem Skåne 312 inlägg 17 dec 2015 16:06 #1 Vilket sätt är att föredra när det gäller vatten- och avloppsanslutning till diskmaskin, genom botten på skåpet eller sidan av skåpet? Skåpet står mot ett tomt hörn och har bara täcksida, så det finns inga hinder av den anledningen.
Vilket sätt är att föredra när det gäller vatten- och avloppsanslutning till diskmaskin, genom botten på skåpet eller sidan av skåpet? Skåpet står mot ett tomt hörn och har bara täcksida, så det finns inga hinder av den anledningen.
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 708 inlägg 17 dec 2015 16:13 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 708 inlägg 17 dec 2015 16:13 #2 Från sidan så du kan ha våtskydd i skåpet.
L lobbin #3 Medlem · Skåne · 312 inlägg 17 dec 2015 17:25 lobbin Medlem Skåne 312 inlägg 17 dec 2015 17:25 #3 Tack. Men jo, våtskydd tänkte jag ha oavsett, men det blir väl iofs klart lättare att pussla ihop det ju färre anslutningar det är
Tack. Men jo, våtskydd tänkte jag ha oavsett, men det blir väl iofs klart lättare att pussla ihop det ju färre anslutningar det är