Nu river vi ut hela 1:a vån i huset. Allt blir nytt. Funderar nu på diskmaskin. Vill ha en tuff rackare. En maskin som är rolig att använda för oss killar. Det skall kännas lite tufft när man drar igång den om ni förstår. Trycka på start och tänka... den är allt riktigt häftig den dära maskinen. Vad föreslår ni?

Ps. Efter tips här på forumet kommer vi ha den en bit upp i från golet så det blir lätt att lasta i och ur.( tack för tipset- verkar jätte bra).

Hemmakatten
Det finns en diskmaskin som är både annorlunda och läcker. Den har varit uppe till diskussion här i forumet tidigare. Har letat men hittar den inte. Vet att yonna här på forumet pratat om den. Hon kanske kommer ihåg vad den heter. Eller någon annan här.

I alla fall så är den inrymd i en låda i underskåpen som man drar ut. Den har bara en korg, är kanske 40 cm hög. Man kan sätta den högst upp eller längst ner i skåpet. På inredningsbilder har jag sett att man har två stycken bredvid varandra. Kan fås helintegrerad med inredningen. Den är dyr, men som sagt jätteläcker.

bolets skrev:
Nu river vi ut hela 1:a vån i huset. Allt blir nytt. Funderar nu på diskmaskin. Vill ha en tuff rackare. En maskin som är rolig att använda för oss killar. Det skall kännas lite tufft när man drar igång den om ni förstår. Trycka på start och tänka... den är allt riktigt häftig den dära maskinen. Vad föreslår ni?

Ps. Efter tips här på forumet kommer vi ha den en bit upp i från golet så det blir lätt att lasta i och ur.( tack för tipset- verkar jätte bra).
En diskmaskin för "oss killar"?

Jag skulle tänkt så här i stället:

- se till att diskmaskinen är tyst
- se till att den håller AAA i miljöklassning
- se till att den håller hög kvalitet
- se till att den har ett snabbprogram

Jag antar att du och din flickvän/sambo/fru har varsin bil - du en Jaguar som du kör till jobbet som ligger 2 km hemifrån - medans hon har en rostig Golf från -78 som hon handlar och kör barnen med, eftersom du är kille och därför behöver en bil som det "känns" lite tufft att köra. Ursäkta mig, men ditt resonemang och sätt att uttrycka dig gör mig magsjuk. Eller så är jag väl ingen kille? Men... nu har jag tittat innanför byxorna och konstaterat att det nog ändå förhåller sig så.

/Nöjd med vår Whirlpool

optimum
"diskmaskin med det lilla extra? Tips tack."

Låter som om du leter efter en snygg blondin.
Vad kan vara bättre: ;)
Hittas oftast på krogen.
Ut och ragga upp en och testa med att ställa framför vråldisken efter grabbarnas vilda förfest

Både snygg, xxx och kan diska. ::)

Nej fy, skojar bara. :-*

Diska själv, för hand, det är kaxigt.

/Roland

hmmm... ett vettigt svar iaf. Jättetuff maskin! Tack för tipset!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.