L lantzen skrev:
Tack! Och nÀr du skriver botten
Menar du dÄ undersidan av maskinen?
Absolut 👍
 
S sepani skrev:
Absolut 👍
Tack för svar du - HjÀlte!

Hade nog försökt gÄ in via sparkplÄten om du inte svarat!
 
Klicka hÀr för att svara
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.