jag orkar inte med min Whirpool
http://www.byggahus.se/forum/vitvaror/228955-diskmaskin-pumpen-gar-o-stannar.html
så jag byter ut den
disk som ska ta 30min tar 80min att diska
sen måste man diska om minst 6-8 glas för att dom inte blir rena

någon som kör med den här?
http://www.gransbygden.se/produkter.php?p=9025
tycker priset är helt OK

säger bara ALDRIG mera whirpool
i somras bytte jag byta deras kyl/frys oxå
deras micro har aldrig fungerat som den ska
den kan blixtra till och klockan nollställs hela tiden
 
P
Jag kommer ihåg den gamla
var det en nivågivare med "nät" i öppningen?
rengöring hjälper inte alltid utan det kan vara internt fel.
men hur eller hur är säkert BOSCH´n en bättre maskin och priset är ju inte fel...
Jag skulle nog gärna titta på den i verkligheten oxå innan köp, men svart??
 
electroluxaren skrev:
Jag kommer ihåg den gamla
var det en nivågivare med "nät" i öppningen?
rengöring hjälper inte alltid utan det kan vara internt fel.
men hur eller hur är säkert BOSCH´n en bättre maskin och priset är ju inte fel...
Jag skulle nog gärna titta på den i verkligheten oxå innan köp, men svart??
såg att vi hade likadan på jobbet fast vit
den är j*vligt tyst iaf
var tvungen att öppna luckan för att se om den var igång
just där den står funkar det med både svart oxh rostfri
men svarta var billigare så det blev den
i värsta fall kan man ju foliera luckan
får den under veckan så vi får se
 
Jag är väldigt nöjd med den vi har hemma, det blir rent och den går riktigt tyst. Två gånger har den strulat, men det berodde enbart på att vi inte tömt silen.
 
nu är den kopplad och klar
fyllde på med salt men läste att man inte behövde om man har mjuktvatten
så jag stängde av saltvarningen men gör det något om saltet ligger kvar i behållaren?
 
P
nej
 
Synnerligen off-topic, men jag kan inte låta bli. När jag först läste rubriken, så
läste jag namnet som: Snusmumrik!
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
nej
men använder den saltet om jag stänger av varningsfuktionen?
 
P
Nej
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.