Bob_the_builder
110 är standarddimension. Det krävs väldiga mängder avloppsvatten för att du ska behöva ens 160.
 
O ja, 110 mm räcker gott och väl - det handlar ju bara om en stuga och 25 m.
 
Kurre skrev:
Så numera kan jag ligga raklång o klia mig under fötterna.
;D
 
Kurre skrev:
Efter x antal turer vart armarna som på en orangutang.
Köpte ett ok o fortsatte o ryggen satte sig betydligt.
Så numera kan jag ligga raklång o klia mig under fötterna.
Inget slår lite äkta dagsverke!
 
Bra jobbat Kurre.
Har du fyllt igen med shaktmassorna?
Hur många kubik blev det över?
Sista raden med leca är lagt, imorgon blir det att köpa HE-balk och virke till taket
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.