Hej, fick inget svar under Badrum så jag provar här.
Om vi ska riva badrummet så byggs ett nytt golvbjälklag upp.
Golvyta ca L 2x B 2,5 meter.
Är det tillräckligt med 45x195 på 2,5meters längd
eller är det klokare att välja 45x220 ?
Jag tänkte använda en sån här (4x110)
www.nybleus.se/muff.bmp för att ställa stolen på och koppla golvbrunn & handfat till, så det kanske är en fördel med 45x220 ?
Sen är det väl 22mm golvspån och golvgips som gäller?
Ska klinka golvet med troligtvis elvärme.