Hej, fick inget svar under Badrum så jag provar här.

Om vi ska riva badrummet så byggs ett nytt golvbjälklag upp.

Golvyta ca L 2x B 2,5 meter.

Är det tillräckligt med 45x195 på 2,5meters längd
eller är det klokare att välja 45x220 ?

Jag tänkte använda en sån här (4x110)
www.nybleus.se/muff.bmp för att ställa stolen på och koppla golvbrunn & handfat till, så det kanske är en fördel med 45x220 ?

Sen är det väl 22mm golvspån och golvgips som gäller?
Ska klinka golvet med troligtvis elvärme.




 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.