D Danne_83 #1 Medlem · 584 inlägg 6 jun 2007 17:51 Danne_83 Medlem 584 inlägg 6 jun 2007 17:51 #1 Måste jag ha samma dimension av bärlinan som jag fäster mot väggen som det är på de yttre bärlinorna? Har för mig att jag läste nånstans att det gick bra att köra med 95*45 där. Om det stämmer hur tätt bör jag skruva med fransk skruv?
Måste jag ha samma dimension av bärlinan som jag fäster mot väggen som det är på de yttre bärlinorna? Har för mig att jag läste nånstans att det gick bra att köra med 95*45 där. Om det stämmer hur tätt bör jag skruva med fransk skruv?
vojma #2 Medlem · Norrbotten · 2 589 inlägg 6 jun 2007 21:46 vojma Medlem Norrbotten 2 589 inlägg 6 jun 2007 21:46 #2 Visst går det bra att köra med en 45x95 mot väggen. Kontentan av att använda smalare reglar är att du måste ha fler bärpunkter. Skulle tro att du bör borra med c/c 600 om du ska använda en 45x95:a /V
Visst går det bra att köra med en 45x95 mot väggen. Kontentan av att använda smalare reglar är att du måste ha fler bärpunkter. Skulle tro att du bör borra med c/c 600 om du ska använda en 45x95:a /V
D Danne_83 #3 Medlem · 584 inlägg 6 jun 2007 23:16 Danne_83 Medlem 584 inlägg 6 jun 2007 23:16 #3 Så bra! Tack för hjälpen!