Vi håller på att renovera köket i vårt nya hus och är i stort sett klara med tapetseringen och upptäcker då att vi behöver två rullar till av bården vi valt... ringer glatt vår färghandlare för att beställa mer men får då det nedslående beskedet att hela den kollektionen har utgått och allt är slut! Vad gör man????

Jag kollade dessutom upp namn och nummer på bården på nätet innan jag ringde färghandlaren vilket gör mig ännu mer upprörd... 'Min' tapet och bård finns alltså att beskåda på Boråstapeters hemsida men när man vill beställa så har den utgått. Upprörd som jag var ringde jag Boråstapeters kundtjänst och fick då besked att det definitivt inte fanns någonting kvar av min bård, den var helt slut.

Mitt nya, nästan klara, kök finns att beskåda här: http://www.pixbox.se/alb_show_id670793_page0.html
Bård är uppsatt i köksdelen och de två små hallarna som omger köket. Bård saknas alltså till själva matrumsdelen :( Funderar i nuläget på om vi ska låta matrumsdelen vara utan bård eller om vi ska försöka hitta någon annan som passar. Tapeten är Boråstapeters Två Rum & Kök 3223 och bården är Två rum och kök 13210.

uppgivna kvällsfunderingar
//karevi

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.