Hej!
Jag och en kompis håller på att bygga ett gratis onlineverktyg för altanplanering. I verktyget får man hjälp med att designa sin altan, beräkna materialkostnader och man får ritningar med bygginstruktioner. Vi vill gärna träffa rätt och utveckla dom funktioner som vi hemmabyggare behöver mest, och undrar om ni som byggt/planerar bygga altan tror att detta skulle kunna komma till användning? Ta gärna en titt på hemsidan: https://altanplaneraren.se
Tacksam för feedback!
Jag och en kompis håller på att bygga ett gratis onlineverktyg för altanplanering. I verktyget får man hjälp med att designa sin altan, beräkna materialkostnader och man får ritningar med bygginstruktioner. Vi vill gärna träffa rätt och utveckla dom funktioner som vi hemmabyggare behöver mest, och undrar om ni som byggt/planerar bygga altan tror att detta skulle kunna komma till användning? Ta gärna en titt på hemsidan: https://altanplaneraren.se
Tacksam för feedback!
Häftig, gillar utseendet och stilen väldigt mycket!
Kommer man kunna ange virkespriser själv?
Anger man om det är plintgrund eller bara betongplattor+syllpapp?
Kan man välja längdriktningen på golvet?
Kan man välja fiskbensmönster?
Tjänar ni pengar på reklamen på hemsidan eller ska användaren betala för premiumfunktioner så som ritningar etc?
Kommer hålla mig uppdaterad då detta ser väldigt intressant ut

Kommer man kunna ange virkespriser själv?
Anger man om det är plintgrund eller bara betongplattor+syllpapp?
Kan man välja längdriktningen på golvet?
Kan man välja fiskbensmönster?
Tjänar ni pengar på reklamen på hemsidan eller ska användaren betala för premiumfunktioner så som ritningar etc?
Kommer hålla mig uppdaterad då detta ser väldigt intressant ut
Hur går det med verktyget? Behöver ni några testare?
Hej @Den ofrivillige snickaren,D Den ofrivillige snickaren skrev:
Maila altanplaneraren@gmail.com - vi är absolut i behov av testare då vi just nu jobbar med en ny version av verktyget.
Hej @AmatöreniduvnäsA Amatöreniduvnäs skrev:
Självklart
Liknande trådar
-
Digitalt dörrlås med inbyggd kamera
Fönster & Dörrar -
Ersätta vridströmbrytare med digitalt kopplingsur/timer
El -
Byta klocka i äldre NIBE EVC13 eller styra den digitalt?
Värme allmänt -
Prisvärt digitalt skjutmått?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Var tvungen att reklamera slangvinda digitalt
Artikelkommentarer