Har öppet upp i nock, med synliga bjälkar. Hur gör man med diffspärr vid bjälkarna? Det heltäckande plastskiktet bryts ju där bjälkarna går ut från väggen, och man har ju läst att det är jätteviktigt att det är tätt överallt så inte fuktig luft tar sig in i isoleringen. Ska man klamra fast plasten runt om, räcker det? Eller måste man täta med tejp också?