I imported_dabe #1 Medlem · 34 inlägg 9 jun 2007 20:57 imported_dabe Medlem 34 inlägg 9 jun 2007 20:57 #1 Hej. Hur gör man med diff.spärren av plast när man monterar en skorsten? (en sådandär modulhistoria som hör till moderna braskaminer). Det jag tänker på är att plasten måste väl på något sätt tätas så att en minimal springa blir mot skorstenen.
Hej. Hur gör man med diff.spärren av plast när man monterar en skorsten? (en sådandär modulhistoria som hör till moderna braskaminer). Det jag tänker på är att plasten måste väl på något sätt tätas så att en minimal springa blir mot skorstenen.
Jesca_j #2 Medlem · Västerbotten · 3 025 inlägg 10 jun 2007 00:34 Jesca_j Medlem Västerbotten 3 025 inlägg 10 jun 2007 00:34 #2 Jag kommer att tejpa med åldersbeständig tejp iaf. Gör hålet i plasten så tajt att jag måste pressa genom röret och sedan tejpar jag skarven.
Jag kommer att tejpa med åldersbeständig tejp iaf. Gör hålet i plasten så tajt att jag måste pressa genom röret och sedan tejpar jag skarven.