Använder också excel, och sen jag lärde mig använda pivottabellfunktionen blev det ännu bättre. Om du inte redan gör det så är det ett tips. Lite pyssel innan man är igång, men sen kan man enkelt få upp nästan vilka siffror som helst, snabba årssammanställningar, gruppera på år, månader, typer av utgifter och vad man nu har för data. Sen ett diagram på det, så ser man tydligt när konkursen närmar sig!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.