Hej! Jag har denna i klädkammaren och undrar om det är ett frånluftdon? Och ska det isåfall spruta ut kalluft från den? Trodde luften skulle ut upp i den inte komma in luft via den.
Börjar bli lite kyligt där inne men tänker att vitsen att använda elementet där inne när det kommer massa kalluft ner ur den hela tiden känns inte optimalt.
Börjar bli lite kyligt där inne men tänker att vitsen att använda elementet där inne när det kommer massa kalluft ner ur den hela tiden känns inte optimalt.
Hmm...den kanske sitter i klädkammaren för att inte släppa in kall luft direkt i något annat rum, och för att få ett lite svalare utrymme för förvaring av saker som vill ha lite svalt?
Klicka här för att svara
