Hej!
Jag sitter och jobbar i en källare i en gammal byggnad från 1923. Är detta asbest? Bör man vara orolig över att sitta här dagligen med ett sådant rör en meter ovanför huvudet. Det är en musikstudio så det blir en del vibrationer kan jag tänka mig.
Tacksam för svar.
Hälsningar,
Olle
Jag sitter och jobbar i en källare i en gammal byggnad från 1923. Är detta asbest? Bör man vara orolig över att sitta här dagligen med ett sådant rör en meter ovanför huvudet. Det är en musikstudio så det blir en del vibrationer kan jag tänka mig.
Tacksam för svar.
Hälsningar,
Olle
Tack för svaren. Här kommer lite fler bilder på ett liknande rör jag hittade som ser uppskuret ut, vad tror ni?
Har även bifogat lite fler bilder på andra grejer i taket jag är osäker på. Vill inte spendera flera timmar här varje dag om det inte är säkert.
Tack för all hjälp!
Har även bifogat lite fler bilder på andra grejer i taket jag är osäker på. Vill inte spendera flera timmar här varje dag om det inte är säkert.
Tack för all hjälp!
OM det nu skulle vara asbest i isoleringen så är det förmodligen så att ingen av de som bott i kåken, under de 100 den funnits, har dött i lungcancer. Det kommer med största sannolikhet inte du heller att göra, om du inte röker en djävla massa förstås.
Klicka här för att svara