28 417 läst ·
113 svar
28k läst
113 svar
Det lilla trädgårdsprojektet
Tog och kollade på släpet nu också efter dess slit dessa 2 åren... Det hade kunnat må bättre 
Vet inte ens om det är värt att rädda...
Vet inte ens om det är värt att rädda...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vilket jobb du gjort, men belöningen lät inte vänta på sig. Det blev verkligen skitfint 
Logga in
Skapa konto
Tog baksidan också, denna häck är ju dock lite klurigare eftersom den lutar och jag helst ser att den är rak... Samtidigt som jag inte vill ta ner den för mycket
Även ett litet tips från coachen, en sopsäcksställning är riktigt praktisk när man (om man som jag behöver) ska lägga riset i sopsäckar
Logga in
Skapa konto
Administrator
· Skåne
· 8 669 inlägg
Snyggt jobbat, det kommer att bli prydligt det där när ligusterhäcken växt till sig. Det går fort!
Ja jag hoppas att det kommer bli som jag visualiserat det i huvudet
tror det blir grädden på moset när det kommer lite färgstarka växter i resterande del av "bäddarna" på insidan samt lite belysning 
Sen har vi snackat om att bygga en myshörna i den smalare delen av altanen mot grannens utbyggnad med ett par hemmasnickrade soffor samt pergola
Angående muren så är svaret, nja
vi använde oss av en utomhusfix, men under grinden är stenarna limmade med PU700 har jag för mig. Så de är på sätt och vis ihoplimmade 
Sen har vi snackat om att bygga en myshörna i den smalare delen av altanen mot grannens utbyggnad med ett par hemmasnickrade soffor samt pergola
Angående muren så är svaret, nja