Bidéhysterin på 1960-70-talet var som Mikael_L skrev, ett krav från myndigheterna för att få det gynnsamma statliga lånet. Att det sedan mest användes till att tvätta fötterna eller bara stod där och tog plats, hade inte staten så mycket att säga till om.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alltså nu ska vi inte läsa så bokstavligt. Se det det mer som att gömmas i detta sammanhang betyder förvaras. Att den då även är gömd för de som aldrig sätter sin fot i pannrummet är bara en bonus!-RB- skrev:
Fy så fördomsfull jag är.
Medlem
· Blekinge
· 12 222 inlägg
Du kan inte tro vilken fascinationett fint pannrum med elegant rördragning och sofistikerade styrsystem har. Om jag inte vore så lat så hade jag för länge sedan startat en tidning "Källare & pannrum", väl i klass med Sköna Hem eller Lant&Gårdar. Det finns både läsarkrets och annonsörer.Jumos skrev:
Skriv upp mig som prenumerant. Källare är härliga!Thomas_Blekinge skrev:
Kan man förhandsteckna en prenumeration, för jag antar att det kommer finnas några sidor om garage också?
Medlem
· Västra Götaland
· 177 inlägg
Har precis köpt ett hus med tvätt-funktion i toaletten. Mannen innan satt i rullstol, så antar att han verkligen hade nytta av det.
Det används kanske inte direkt vid varje toalettbesök här hemma, men ganska trevligt att kunna använda på morgonen som minidusch om man inte hinner duscha. Men skulle väl inte själv valt att lägga den summan på en toalett.
https://m.youtube.com/watch?v=XbVQ_FF8-v4
Det används kanske inte direkt vid varje toalettbesök här hemma, men ganska trevligt att kunna använda på morgonen som minidusch om man inte hinner duscha. Men skulle väl inte själv valt att lägga den summan på en toalett.
https://m.youtube.com/watch?v=XbVQ_FF8-v4
För att man kan ha det!Jumos skrev:
Varför skulle man då inte satsa på ytterligare en porslinsgud a´la lillebrorsan till den stora?
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Jag har aldrig känt ett behov av en bidé eller dusch i samband med nr 2. Magsjuk = våtservetter.
Det känns ju väldigt omständigt att bli helt blöt i Mumindalen.
Men jag måste nästan youtuba det här.
Det känns ju väldigt omständigt att bli helt blöt i Mumindalen.
Men jag måste nästan youtuba det här.
