Kör med baquacil så liknar just nu mer en ankdamm än en pool... :S
Men visst är det skit tråkigt.... Förra året skippade jag täckning och kör nu den öppen året runt.
Tömmer gör jag inte häller, mer än när skimmern kommer under vattnet som jag "slangar" poolen. Allt klarade den hårda vintern utan en skråma... Sen är det rätt mysigt att tända den sten frusna poolen mitt i vintern och se den lysa upp i vinter mörkret...
Nu har jag mark pool som inte får stå tom.
Edit: Har endast rostfria detaljer