Det är kanske bara jag, men det är klart förvillande med Senaste inlägget.

Det är mer än en gång som jag trott att det är namnet på tråden som jag just då läser. Mina inlägg blir då givetvis ändå mer goddag-yxskaft än vanligt.

Mitt förslag är att lägga namnet på delforumet och tråden man just läser där uppe istället.


Screen Shot 2014-06-26 at 6.59.38.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Thomas59
  • Laddar…
Kul att ni tycker det blev bättre. Får fundera på för och nackdelarna med ditt förslag mycke_nu. Just nu vill jag inte göra några förändringar utan bara ha semester. ;)
 
  • Gilla
mycke_nu
  • Laddar…
mycke_nu skrev:
Det är kanske bara jag, men det är klart förvillande med Senaste inlägget.

Det är mer än en gång som jag trott att det är namnet på tråden som jag just då läser. Mina inlägg blir då givetvis ändå mer goddag-yxskaft än vanligt.

Mitt förslag är att lägga namnet på delforumet och tråden man just läser där uppe istället.


[bild]
Nu testar vi med att ersätta "Senaste inlägget: 06:56 Äntligen altanbygge efter 15 år" med "Altan & uteplats › Äntligen altanbygge efter 15 år" (dvs namnet på forumet och titeln på tråden) när man befinner sig inne i forumtrådar och på de olika forumstartsidorna, på övriga sidor ser man "Senaste inlägget: ..." precis som vanligt.

En annan grej vi ändrat idag är att vi tagit bort "Start" och "Forum" i svarta listen (eftersom det inte var så många som klickade på dessa två länkar) till förmån för att istället skriva ut "Senaste inläggen" i sin helhet (tidigare stod det bara "Senaste").

Hoppas ni gillar förändringarna och tack mycke_nu för förbättringsförslaget.
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Många av ändringarna vi gjorde igår har tyvärr blivit överskrivna inatt i samband med att vi bytte server. Vi försöker fixa så fort vi kan.
 
13th Marine skrev:
Dessutom har en rad i mitten av nyhetsartiklar börjar följa med också, jag har svårt att se vilket mervärde denna ger, mer än förvirring från min sida. :rolleyes:
Nu har vi tagit bort den irriterande "Mest läst"-rutan som följer med när man skrollar ner. Tack för att ni säger till. Här kan ni läsa vilka andra förändringar vi har gjort idag. http://www.byggahus.se/forum/inform...rar-var-mobilsajt-5.html?perpage=#post2077281
 
  • Gilla
MB77
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.