Planerar ett staket på ca 30m som till stor del kommar att ligga utmed en gång- och cykelbana. För att inte traktorn ska köra sönder staketet varje år så tänkte jag mig en demonterbar variant. Är det någon som har erfarenhet av detta? Själv hade jag tänkt att eventuellt stolpar (metall) kunde få stå kvar men att själva staketlängderna (trä) på ett lätt sätt kunde demonteras varje höst.