Hej!
Har problem med läckage i blandaren på vårt badkar. Det är ett Camargue Uppland Exclusive med tvågreppsblandare. Vi har ganska kraftigt dropp på vv-sidan så jag ska demontera och antingen avkalka eller byta ut kranventilen. Det är en insats man kan köpa från Bauhaus….
Hur som helst så har jag problem med att få bort handtaget. Har lossat skruven/sprinten som låser fast den. Men det sitter som berget (misstänker att det är simpelt med splines men oklart) och jag vet inte hur mycket våld jag kan bruka…..
Någon som varit med om liknande?