nino skrev:
Öl kan man tydligen gå hur långt som helst efter....
1000km enkel till Burg ;)
Om du räknar in transporten, vad blir då YPK?

Skål och God Jul! (Eller i ditt fall kanske God Hjul :) )
 
45 mil till Flensburg.
32 eller så till Puttgarden.
Bättre med broarna!
Fick i migg en öl precis.
Gott :)
 
Blindnit skrev:
45 mil till Flensburg.
32 eller så till Puttgarden.
Bättre med broarna!
Fick i migg en öl precis.
Gott :)
Jo, men Nino lär ju husera i Dalarna, Det blir väl i runda slänga 2000 km ToR till Burg. Många timmar att hålla sig nykter och hålla händerna på ratten.
 
YPK ?
Brukar göra en vända om året till Burg , då klarar man sig.... över sommaren iaf :)
 
Korvgubbe
Yrsel Per Krona, hur mycket pang för pengen man får helt enkelt.
Spana in apk.se (alkohol per krona) för att kunna planera inköpen nästa gång!
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Min FCA-7000 säger att jag har 1.44 i feber just nu :)
 
Blev lite igår med känns det som...
 
Tur vi har mer kvar!
TUR!!!!
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Undrar varför det är så gott med rödvin och mögelost??
 
Blir det nåt gott ikväll då?
 
Jäpp.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Zeunerts julmust :thumbup:
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Haha, den här gamla tråden hade man ju glömt bort.

Här är det rödvin som gäller :)
 
Lite 3 hearts julöl och nån vanlig öl
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.