Sånt missbruk. Köpa på sig massa flaskor som inte dricks upp.
En del används men sedan nyinförskaffas det också, så flödet in har tidigare varit större än utflödet Men det börjar göra ont i snåljåpen, dvs jag, när jag för några år sedan kolla värdet på några av flaskor och veta priset på det man skulle dricka så det slutade jag med att kolla.
Och efter många år på resa där man varje vecka passerade olika taxfreebutiker och då det var "riktig" taxfree tidigare så blev det så.