37 319 läst ·
197 svar
37k läst
197 svar
Dem har druckit upp min spreet!!!!
Vissa kör ju den varianten...Korvgubbe skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tragisk historia i helgen http://www.expressen.se/kvp/svenskregistrerad-bil-kraschade-i-helsingor/
En oplanerad julpub för många år sedan på KTH fanns bara spreet, öl och julmust. Nöden är ju som bekant uppfinningarnas moder (och ruset är deras mindre nogräknade kusin), så snart blandades julmusten med rom. Denna lysande juliga skapelse fick raskt namnet "Santa Libre" och det dricker jag än idag gärna som julgrogg. 
Vill man snitsa till det slänger man ett stänk Galliano på toppen och har då skapat en Santa Wallbanger.
Vill man snitsa till det slänger man ett stänk Galliano på toppen och har då skapat en Santa Wallbanger.
[video=youtube;bYUhR1GDTJ0]http://www.youtube.com/watch?v=bYUhR1GDTJ0[/video]
Laggar och synkar dåligt mellan ljud och film här för mig på min gamla kära P4-2.4 men vet inte om det är själva inklistrandet av filmen eller något annat som spökar.
Fungerar bättre direkt från youtube för mig:
http://www.youtube.com/watch?v=bYUhR1GDTJ0
Laggar och synkar dåligt mellan ljud och film här för mig på min gamla kära P4-2.4 men vet inte om det är själva inklistrandet av filmen eller något annat som spökar.
Fungerar bättre direkt från youtube för mig:
http://www.youtube.com/watch?v=bYUhR1GDTJ0
Redigerat:
Carl_Elvis skrev:En oplanerad julpub för många år sedan på KTH fanns bara spreet, öl och julmust. Nöden är ju som bekant uppfinningarnas moder (och ruset är deras mindre nogräknade kusin), så snart blandades julmusten med rom. Denna lysande juliga skapelse fick raskt namnet "Santa Libre" och det dricker jag än idag gärna som julgrogg.
Vill man snitsa till det slänger man ett stänk Galliano på toppen och har då skapat en Santa Wallbanger.
En kollega dricker mkt Jelzin och Julmust, Kallar den "Elaka Tomten" ,på påsken heter den "Elaka Kycklingen"...
Måste tydligen vara på skitvodka som inte smakar ngt. Har inte riktigt sett tjusningen med denna groggen...
Medlem
· västra götaland
· 1 016 inlägg
Julmust och captain morgan är förvånansvärt gott faktiskt.Carl_Elvis skrev:En oplanerad julpub för många år sedan på KTH fanns bara spreet, öl och julmust. Nöden är ju som bekant uppfinningarnas moder (och ruset är deras mindre nogräknade kusin), så snart blandades julmusten med rom. Denna lysande juliga skapelse fick raskt namnet "Santa Libre" och det dricker jag än idag gärna som julgrogg.
Vill man snitsa till det slänger man ett stänk Galliano på toppen och har då skapat en Santa Wallbanger.
Medlem
· västra götaland
· 1 016 inlägg
Tvärtom. Skitvodka smakar alltför mycket. Finkel. Till exempel Absolut.MagnusSt skrev:
Moskovskaya eller Stolichnaya säger jag, det är bra skit!
Medlem
· västra götaland
· 1 016 inlägg
Lustigt nog är Jeltzinvodkan tillverkad i Frankrike......