But why is the rum gone?!
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Vanilj vodka med cola fick det bli idag. Nu är flarran slut.. :(
 
Tur vi har Fernet Branca!
 
Rödvinet slut.. Vad dricka nu för att inte blanda till en huvudvärk? Öl, grogg, whisky eller cognac, jäger, dodeleys, ouzo, likör
 
Jag rekommenderar rödvin en sån här fin dag.
 
Det hade suttit fint med ett par glas men jobbveckan är inte slut än.
 
raveper skrev:
Det hade suttit fint med ett par glas men jobbveckan är inte slut än.
Himmsk vecka detta!
Måndag,Fredag,Lördag och Söndag på samma dag,Måndag och Fredag på samma dag.Sen två lördagar och en söndag.
Klart kroppen blir förvirrt?

För di som inte hängde med så menade jag nationaldagen på onsdagen och det faktum att jag är kompledig imorgon, fredag :)
Skolavslutning.
Son 19?
När blev han det?
Tyckte det var precis di skar ut den stackaren på BB :)
 
Tur vi har lite morgonöl så vi får behövlig vätska inför dagen :)
 
Jag hittade vin osse!
 
Gott.. jag hittade en flarra redan kl 2 i eftermiddags.
Skönt med lediga fredagar..
 
Det är sådana dagar som gör livet värt att leva :)
Själv hittade jag inget vin innan 8 ikväll.
Men det var ett bra hitt!
 
haha
 
Tur man köper påsig varje gång man besöker bolaget för jag hittade en flarra idag med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.